woensdag 6 oktober 2010

Wat is jouw internet ritueel?

Iedereen heeft het wel, een internet ritueel. Naar welke site's ga je wanneer je je PC of Mac opstart.

Ikzelf ga bijvoorbeeld eerst altijd naar GeenStijl, hier kijk ik of er nog wat interessant nieuws is, dan klik ik door naar Dumpert. Daar staan altijd wel leuke onzinnige video's en afbeeldingen.
Voor de iets serieuzere nieuws berichten ga ik daarna naar 925 en Quotenet. Verder heb ik nog een paar abonnementen op verschillende Youtube kanalen. Waaronder SoldierKnowsBest, hij heeft veel gave giveaway's en leuke video's over vooral Apple producten. Nadat ik ook even op Youtube heb rond gekeken (vaak veel te lang) ga ik nog even mijn Twitter bekijken en dan ga ik eindelijk doen waarvoor ik mijn Mac heb aangezet.

Nou zou ik graag willen weten wat jou internet ritueel is, welke site's bekijk je nou iedere keer als je aan het internetten bent?
Let me know down below!!


T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten